2012. február 19., vasárnap

Amikor az ember nem tervez..

Na jó, ez így ebben a formában teljesen nem igaz, mert egy program tervezve volt, de minden más spontán jött és így szuper hétvégém alakult. Pénteken utaztam is, színházban is voltam :) már rég jártam ott és nagyon élveztem a darabot. Szombattól meg minden a pillanat jegyében telt, ahogy vasárnap is. Semmi sem hiányzott, minden pont úgy volt jó, ahogy történt és ahogy alakult, és én élveztem minden tudatosan megélt másodpercét. Valami amúgy is van a levegőben, talán a tavasz jön? Nem tudom, de azt veszem észre, hogy az emberek körülöttem változnak! Mintha virágként nyílnának ki, én meg tágra nyílt szemekkel csodálom őket, mert olyan arcukat látom meg, élem át amit azelőtt soha még és ez hihetetlen élmény. A világ teljesen új fényben úszik, mióta tényleg arra figyelek, amit csinálok, és tényleg ott vagyok, ahol vagyok, vagyis a jelenben. És valóban, amikor nem tervezek semmit, akkor minden úgy alakul, ahogy régen szerettem volna, mert nem terelem el a tudatomat attól, hogy észrevegyek dolgokat, amik csak a jelenben tudnak kinyílni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése