2012. február 11., szombat

Buli a mínuszokban...

:) Hát kérem én már elmondthatom magamról, hogy együtt fagyott be a seggem a Roy és Ádám Trióval. :D Jobban mondva ezt ők mondták a bő két órás koncert után, amit lenyomtak itt kis városomban a mínusz akárhány fokban, így köszönve meg a jelenlétünket. Le a kalappal előttük.
Volt itt kérem minden, randi helyett, amivel indult volna a délután, jól voltam el magammal. Felmelegített a forralt eperbor, aztán a bevásárló központ mesterséges melege, miután bő 20 perc várakozás után feladtam, mert már nem éreztem a csizmában a lábujjaimat. Ezek után már minden mindegy alapon visszasétáltam a koncertre. :) A részeg böllér verekedése ugyan egy picit megtörte a hangulatot, de jöttek a rend dőre őrei végül és aztán minden ment úgy tovább, mintha mi se történt volna.
Persze végül a randim is feltűnt, mellém is állt, aztán csendben el is húzott. Nyilván rájött, hogy nem voltam már rá vevő azok után, hogy fagyni hagyott :). Hogy zavart-e? Nem. Én jól éreztem magam, és még az sem izgatott, hogy mit szólnak ahhoz, hogy két doboz macskakajával vertem az ütemet, mint a csörgődobos és jót ráztam a többiekkel. Remélem még sok ilyen kellemes élményem lesz :). Loreál után szabadon, mert én megérdemlem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése