2012. július 23., hétfő

De nagyon régen megint...

Majdnem napra pontosan négy hónapja nem írtam. Hogy e közben mi történt? Sok dolog. De nem részletezem, mert ez még fáj. Tömören csak annyi, hogy hibát hibára és egyik létrán felmászva már esek is vissza a gödörbe. Azonban történtek jó dolgok is. Nagyon szép és jó dolgok, és ismertem meg értékes embereket is. Akikért végtelenül hálás vagyok.
De mert az írás egyfajta rutin és meg is nyugtat, most egy darabig postolok. Magamnak, emlékeztetőül. Mert eközben azért olvastam is rengeteget és tanulgattam is.
Íme akkor Adam J. Jacksontól Az Igaz Szeretet 10 titka. Na nem mind a 10 egyszerre, próbálom beosztani, és nem úgy mint utoljára. Ez most nekem is fontos. Ez valahol tömörítve foglalja össze mindazt, amit ösztönösen is teszek, és mindazt, amit mindig újra és újra elrontok, ami miatt leesek a létráról. Próbálok néhány személyes megjegyzést is hozzá fűzni.

Az Igazi Szeretet Első titka - A gondolat ereje.

1. A szeretet a gondolattal kezdődik. - minden a gondolattal kezdődik... és nagyon nem mindegy milyen az a gondolat, mert a tudat alatti számára a gondolatból kép lesz és az megvalósítandó. Ami bent van az kint van, ami kint van az bent van.

2. Azzá válunk, amiről gondolkodunk. A szeretettel teli gondolatok szeretettel teli életet és szeretettel teli kapcsolatokat hoznak létre. - ez így igaz. Tapasztalatból mondom, minél többször gondoltam valamire úgy, hogy akartam, de közben mégis attól féltem, hogy nem jön össze, annál biztosabban nem jött össze. Azzá váltam, amit gondoltam, merő félelemmé. És a negatív gondolat nagyon erős...

3. A pozitív megerősítések meg tudják változtatni másokkal és magunkkal kapcsolatos meggyőződésünket és gondolatainkat. -  igen, ha ott bent mélyen valóban elfogadom, hogy így van. Ha nem akkor mantrázhatok naphosszat. Balogh Bélát, Domjánt, akármit. A hit lényege, hogy ott bent meggyőződéssel tudom, hogy akkor is igaz és létezik az, amiben hinni akarok, ha nincs rá kézzel fogható bizonyíték. Pl. a szeretet, hogy szerethető vagyok, hogy létezik ott valaki, akinek én vagyok a NŐ.

4. Ha szeretni akarsz valakit, akkor figyelembe kell venni az ő igényeit és kívánságait és elvárásait. - vagyis adni kell. Feltétel nélkül és elvárások nélkül. Egyszer, egyetlen egyszer sikerült. A legszebb, legfelelemelőbb élmény volt. Akkor és ott ha meg tudtam volna maradni abban az áldott állapotban, minden másként alakult volna, de ez a múlt. Azonban tudom, hogy ez megismételhető, tudom mert átéltem. Ebben tudok hinni.

5. Az ideális partnerről kialakított elképzelés segít felismerni őt, amikor találkozol vele. - azonban ez kétélű fegyver. Hiába van ideális társról kép a fejemben, a döntés nem csak én hozom meg. Hiába találkoztam vele, hiába tudom ki a jó nekem, ha egyszer ő nem akar engem. És bár ez nagyrészt rajtam is múlik, a döntés mégis valahol az övé is. Szóval csínján az ideális képekkel.

Lehet elmélkedni, jó lenne beszélgetni erről :) de hát ez egy magányos blog a nagyvilágnak. De bárki olvassa is, legyen számára tanulság a vergődésem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése